سرخط خبرها

مجتمع آیه‌های مشهد میزبان اجتماع بسیجیان | تجلی همبستگی در رقص پرچم‌ها

  • کد خبر: ۱۳۶۷۵۴
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
مجتمع آیه‌های مشهد میزبان اجتماع بسیجیان | تجلی همبستگی در رقص پرچم‌ها
صبح امروز، هزاران بسیجی مشهدی از طریق ارتباط زنده تصویری، مخاطب سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی‌(ره) تهران شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست خبری سردار افراسیابی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا‌(ع) بود که اعلام شد مجتمع آیه‌ها در ساعت ۹ صبح روز شنبه میزبان اجتماع بسیجیان استان خواهد بود تا از طریق ارتباط زنده ویدئویی با حسینیه امام خمینی‌(ره) ارتباط برقرار کنند و به‌صورت مستقیم، مخاطب سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با پنج میلیون بسیجی سراسر کشور باشند. با این حال، انبوه جمعیت بسیجیان باعث شد تا خیلی زود، محل برگزاری مراسم از تالار همایش‌ها به حسینیه انتقال یابد و پس از مدت کوتاهی، ظرفیت حسینیه بزرگ شهدا در مجتمع آیه‌ها هم تکمیل شود.
پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، طنین سرود ملی در حسینیه، پرچم‌های سه‌رنگ را به اهتزاز درآورد، بسیجیان قیام کردند و دست بر سینه، تصویر ماندگاری از اتحاد و همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند. در این مراسم که با فرمانده سپاه امام رضا‌(ع)، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مسئولان استانی، مدیران شهری و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان برگزار شد، هم‌خوانی دسته‌جمعی سرود «سلام فرمانده»، پخش کلیپ و محتوای چندرسانه‌ای با محوریت تحلیل اغتشاشات اخیر و اجرای نمایش آیینی از دیگر برنامه‌ها بود.
از زمان آغاز اجتماع بسیجیان مشهدی تا لحظه ورود رهبر معظم انقلاب به حسینیه امام خمینی‌(ره)، حدود یک ساعت و نیم زمان برد، اما در طول این مدت، هیچ عاملی باعث نشد تا لحظه‌ای از شور و شوق بسیجیان حاضر در مراسم کاسته شود. بسیجیانی از همه اقشار جامعه که از خردسال و نوجوان گرفته تا پیرمرد‌های سال‌خورده، پیشانی‌بند‌های رنگارنگ «یازهرا‌(س)»، «یاحسین‌(ع)» و «لبیک یا خامنه‌ای» بر پیشانی داشتند و با شعار‌های «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، فضای حسینیه شهدای مجتمع آیه‌ها را به لرزه درمی‌آوردند.
عکس‌های سلفی دسته‌جمعی و هم‌خوانی سرود با آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب تمام شد و بسیجیان خمینی‌(ره)، چشم و گوش شدند تا با تمام وجود، سخنان جان‌بخش رهبر معظم انقلاب را به گوش جان بشنوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->